تولید صندلی سینما ،صندلی آمفی تئاتر و صندلی همایش تجهیز سالن سینمایی و آمفی تئاتر صندلی سینمای خانگی و تجهیز سینمای خصوصی
به سایت ما خوش آمدید.

صندلی سینمای خانگی مدل دلوکس

صندلی سینمای خانگی مدل دلوکس

روکش صندلی سینمای خانگی لوکس با چرم طبیعی یا مصنوعی جذابتر به نظر می رسد و تمیز کردن آن راحت است.
صندلی های خانگی برقی لوکس در سینماهای مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار میگیرد .
صندلی های سینمای خانگی ما از بهترین مواد در کفی وپشتی وبا حداکثر انعطاف پذیری ساخته شده اند در عین حال نرم و بسیار راحت و ارگونومیک است
صندلی های لوکس سینمای خانگی ما قبل از تولید در واحد مهندسی مورد بررسی قرار میگیرند تا در برابر استفاده از بازدیدکنندگان زیاد در طول روز مقاوم باشند و پس از سالها همچنان محکم و راحت باقی بمانند و با وزن افراد سنگین وزن دوام بیاورند و استاندارد تولید شوند.
ما جزء معدود کسانی هستیم که محصولات خود را در قسمت کنترل کیفیت دقیقا مورد بررسی قرار میدهیم و این استراتژی به ما ارامش خاطر می بخشد که محصول بی نقص و با کیفیت تولید کنیم .
طراحان ما منحصر به فرد هستند و ما به مشتریان خود این امکان را میدهیم تا از چندین زاویه طراحی اتاق سینمای خانگی خود را از قبل تجسم کنند .
اگر نمی دانید چگونه اتاق خود را تبدیل به سینمای خانگی کنید ما در طراحی سینمای خانگی به شما کمک میکنیم
اگر هنوز مطمئن نیستید که کدام یک از مدل های صندلی های سینمایی ما مناسب اتاق سینمای خانگی شما است ، می توانید به گالری محصولات ما در سایت سر بزنید تا طیف گسترده ای از صندلیهای را مشاهده کنید .